• OMX Baltic−0,42%297,09
  • OMX Riga0,4%867,99
  • OMX Tallinn−0,13%1 958,56
  • OMX Vilnius−0,26%1 164,64
  • S&P 5000,15%5 569,06
  • DOW 300,35%40 669,36
  • Nasdaq −0,09%17 446,34
  • FTSE 1000,37%8 494,85
  • Nikkei 2251,07%36 430,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%92,88
  • OMX Baltic−0,42%297,09
  • OMX Riga0,4%867,99
  • OMX Tallinn−0,13%1 958,56
  • OMX Vilnius−0,26%1 164,64
  • S&P 5000,15%5 569,06
  • DOW 300,35%40 669,36
  • Nasdaq −0,09%17 446,34
  • FTSE 1000,37%8 494,85
  • Nikkei 2251,07%36 430,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%92,88
  • 30.04.15, 16:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kliendi paremaks mõistmiseks joonista tema teekond

Et mõista, kuidas üks teenus või toode kliendile väärtuslik on, tuleb mõista, mis rolli see tema päevas mängib. Selleks tuleb inimestega rääkida ning selle põhjal saab joonistada kliendi teekonna, soovitab Brand Manuali teenusdisaini konsultant ja partner J. Margus Klaar.
Kliendi teekond J. Margus Klaari raamatust "How to have your cake and eat it too"
  • Kliendi teekond J. Margus Klaari raamatust "How to have your cake and eat it too"
  • Foto: Mari Arnover (Brand Manual)
7. mail toimub konkurentsieelise loeng ja workshop, kus Brand Manuali Stockholmi teenusdisaini konsultant ja partner J. Margus Klaar jagab mõtteid ja kogemusi konkurentsieelise suurendamisest ja klientide mõistmisest. Vaata täpset tutvustust SIIT.
„Ettevõtted, kes tahavad olla konkurentsivõimelised, peavad keskenduma kliendikogemusele: see, mis kliendile tegelikult oluline on.“
Loe Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee intervjuud Brand Manuali teenusdisaini konsultandi ja partneri J. Margus Klaariga.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele